بهبود در نمایش نقد و بررسی ها در گوگل

بهبود نظرات گوگل

گوگل به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد برخی بهبودها را در فرایند نمایش نقد و بررسی‌های مربوط به محصولات در نتایج جستجوی خود اعمال کند. این تغییرات در جهت کسب اطمینان از نمایش بررسی‌های باکیفیت و حاوی اطلاعات مفید صورت می‌گیرد تا بیشتر از قبل بتواند به خریداران در انتخاب محصول مورد نظر کمک کند.

پستی که در وبلاگ گوگل منتشر شده است را در مگ بخوانید. این شرکت بیش از یکسال درحال بهبود فرایند نمایش نقد و بررسی محصولات بوده‌اند. اکنون نظراتی با جزئیات بیشتر دارای اولویت‌ بالاتری خواهند بود که شامل نحوه عملکرد محصول یا تفاوت‌های آن با سایر نمونه‌های مشابه است.

معیارهای گوگل برای نمایش نقد و بررسی‌ها چیست؟

در کنار توجه به جزئیات، گوگل موارد بیشتری را هم برای فیلتر کردن. همچنین نمایش نتایج به کاربر مدنظر قرار می‌دهد. از جمله آن‌ها می‌توان به نظرات اشاره کرد. نویسنده آن‌ها واقعا از سرویس یا محصول مورد نظر استفاده کرده است. در اصل چنین نظراتی باید حاوی داده‌هایی فراتر از آنچه از طریق تولیدکننده قابل دسترس است، باشند که سندهای تصویری، صوتی یا سایر لینک‌ها بتوانند آن‌ها را اثبات کنند.آپدیت از هفته‌های آتی اعمال خواهد شد.این روی نقد و بررسی‌های زبان انگلیسی در نتایج جستجوی گوگل تاثیر خواهد گذاشت. همچنین این شرکت قصد دارد فرایند ثبت نقد و بررسی را برای زبان‌های بیشتری امکان‌پذیر کند. آپدیت مذکور پس از آن منتشر می‌شود که انتقاد‌های بسیاری پیرامون عملکرد نادرست نقد و بررسی‌های گوگل صورت گرفت و کاربران زیادی اعتقاد داشتند که این بخش از گوگل کارایی چندانی ندارد. باید ببینیم این تغییرات می‌توانند شرایط را تغییر دهند؟ یا رویه سابق باز هم ادامه خواهد داشت.

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.